Proppmätt

Känns som att min mage håller på att sprängas. Har druckit så mycket vatten och mjölk idag så det är inte klokt.. åt lite potatismos och falukorv till middag också men var typ redan mätt av all vätska. Så nu sitter jag och sväller i soffan, kul det kommer att bli inatt, pinka 17 gånger.. ye ye ye.

Hur som helst, idag har jag haft en ta-hand-om-mig-själv-dag. Tog en lång, varm dusch, hårinpackning, rakade benen. Jag luktar gott och känner mig alldeles ren och nybadad. Mysmys. :)

Vet inte om jag har så mycket mer spännande att skriva om... återkommer lite senare kanske. :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi ska göra könsul :)

2008-09-10 @ 18:56:04
URL: http://familjenkorb.blogg.se/
Postat av: Kicki

Om du läste min blogg så får du läsa om hur ont i ryggen jag har haft :/ men de har blivigt mkt bättre, fick hjälp av sjukgymnast :) annars så hade jag inga problem i början de har mest kommit nu.. att jag har börjat spy och är genomförkyld konstant och halsbrännan såklart. Hoppas du kommer att må så bra hela grav :) när har du BF ? :)

2008-09-11 @ 11:01:34
URL: http://kicki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0