Produktiv

Kände mig som en zombie ända fram till kl 12 idag.. sen tog jag tag i dagen och började tvätta och städa. Har en maskin tvätt igång nu och sedan två till som få sig en omgång. Älskar lukten av nytvättade kläder, nått alldeles speciellt med det..

På fredag ska Tomas tatuera sig och han har tagit ledigt hela dagen! :) Blev så glad.. för då har jag också möjlighet att följa med och titta på när han gaddas. Och jag får suktas lite.. Han får med sig en skiss av tatueringen hem idag så jag ska inspektera och godkänna ;) Nej, han sa att den såg skitsnygg ut och det är ju det som räknas, eftersom det är han som ska ha den på kroppen för all framtid.

Min mage håller på att kurra ihjäl sig.. sitter och letar efter en massa mumsiga middagsrecept just nu. Ska åka och göra en mindre storhandling när min karl kommer hem.. Är så sugen på kyckling så det blir det nog till middag ikväll!

Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

hiihih åh vad härligt. :D Lyllos honom. :D Vad skulle du tattuera gumman?

Jag vill tattuera mig mer!

2008-09-17 @ 03:06:35
URL: http://theuglyandbeautifulgiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0