Plugg

Känner att jag har flyt.. så nu har jag bunkrat upp med läroböcker, block och laptop här i soffan och pluggar järnet.. vill bli av med den här skiten nu. Suck, känns tråkigt att behöva känna så men det gör jag.. orkar inte med detta just nu. Satsar inte på några höga betyg heller, vill bara få godkänt och gå vidare på nästa sak. Förhoppningsvis så kommer jag inte att känna så här under resten av kursen.. hoppas att jag är inne i en tråkig svacka just nu bara. :P

I övrigt har vi haft en mysig söndag, gosat runt och fnittrat och haft oss.. haha.. internskämt säger jag bara! "Har du något larmnummer på det?" ;) Hehe. Svängde förbi syster en sväng och tog en fika. Hon hade bakat kladdkaka med After Eight.. mumma! Och hemgjorda kanelbullar, en stor kopp thé. Mys mys mys.

Idag ska vi äta soppa till middag, känner mig hungrig redan nu, men Tomas är ute och mekar bil.. får hålla mig ett tag till. Vi fick låna en film av syster, så den ska vi se ikväll och äta ost och kex. :) (Nej, jag ska inte äta brieost eller mögelost, det är farligt för bebisen).

Tillbaka till pluggandet, yao..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0