Momento in my butt

Har precis tagit en dusch, klätt på mig och sminkat mig. Sitter och drar fingrarna genom håret för jag vågar inte ens borsta det.. varken torrt eller blött! (Ja, jag vet att man inte ska borsta håret när det är blött). Är så rädd att jag ska tappa hela kalufsen.. håret bara rasar av. Känner mig tunnhårig. :( Det ser ju inte så tunnt ut eftersom det är ganska lockigt och ser "fylligt" ut, men jag undrar hur mycket hår jag har tappat egentligen. Massor! Känns jävligt opeppt. Men det är tydligen vanligt under graviditet, samma med pigmentförändringar på huden. Har vita fläckar på överarmarna och ryggen, stora som tumavtryck ungefär.. Ganska osmickrande, ja. Hmpf. Hur ska detta sluta..

Jaja, men det är det värt.

Ska jobba ikväll, börjar kl 15. Ska bli kul att komma bort från lägenheten lite.. som faktiskt känns som mitt fängelse just nu. Ska träffa min "farmor" också, ska bli så mysigt!

"Momento" på tv3 står på i bakgrunden också.. hatar verkligen sådana program. Vad är det för lågutbildade idioter som faktiskt ringer in till det där jävla skitprogrammet? Särskriver gör dom också. Fy!

Hollywood kändis
PAM_ _ A
_ N _ _ RS_ _

Ja, jag undrar verkligen vem det kan vara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0