Kyckling & potatissallad till frunch

Sitter här med ett glas oboy i handen. Hjälp vad jag är nyttig idag.
Tog en sväng förbi konsum och sedan hem till Anna.. överraskade henne med kyckling och potatissallad till lunch. :) Eller frukost. Frukostlunch. Jaja, hur man nu vill se det..

Nu är jag hemma igen och går bärsärkagång med en stor blå sopsäck. Skiten ryker! Så skönt att städa undan, få slänga massa saker som man ändå inte använder.. gamla papper och skit som bara ligger och är fula och tar plats. Funderar på om jag ska arrangera om mina blommor också. Det är synd att fönsterbrädorna är så smala, för mina blommor är så stora och behöver så stora krukor som inte får plats i fönstret. Men det ska lösas.

Ska sätta mig och rensa bland leksakerna också. Jo, jag har faktiskt en hel fotpall full med gosedjur och barbiedockor, syskonbarnen måste ju få leka med någonting när dom är här hos mig :) Men dom är inte så försiktiga med sakerna så barbiedockorna har förlorat både huvud och lem.. inget kul att spara dem då.

Har rensat bland böckerna i bokhyllan också. Har nog inte ens läst 70% av de böckerna som står där.. så femton-tjugo böcker försvann, woops.. Hoppas verkligen att vi kan köpa soffan i helgen och samtidigt kanske köpa en ny bokhylla. Vit såklart. Nu har vi gamla, fula, träfärgade stackare.. dom ser för sorgliga ut. Älskade mörkt trä tidigare, men nu tycker jag det är skitfult. :/ Stilen förändras, tur är väl det.

Undrar om jag skulle ta en raid ute i förrådet också.. :D Gå igenom lite gamla saker, har så mycket saker som jag har sparat som jag egentligen inte mår bra av att ha kvar. Typ gamla brev och sådant.. från människor som gjort mig illa, varför ska jag spara dem och minnas den skit-tiden? Nu mår jag ju bra! Fokuserar på det istället.

Att ett glas oboy kan vara så gott.. det är ju otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0