Fredag

Alltså, är det redan fredag igen? Tycker veckorna går fort. Men det är inte mig emot. Funderar på vad man ska hitta på idag.. det är så fint väder så det känns väldigt opeppt att bara sitta inomhus. Kanske tar en promenad bort till syster om hon är hemma. Skulle vara mys att träffa henne och hålla lite bebis. :)

I övrigt känner jag mig pigg idag, inte alls lika dålig som igår. Vill ut och röra på mig! Ett tecken på friskhet, right? ;)

Något som inte är så roligt är jag har fått pigmentförändringar på armarna och ryggen.. alltså bara där jag har solbränna från sommaren. Not hot at all :/ Men det är tydligen vanligt när man är gravid.. förhoppningsvis försvinner de när graviditeten är över. I övrigt mår jag väldigt bra, inga andra elaka "graviditetssyndrom". Boobsen växer så det knakar också, riktigt kul.. haha, lättroad som jag är! :P

Nej, mycket flum. Nu ska jag dricka lite kaffe. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0