En vårdag?

Idag känns det verkligen som vår. Riktigt varmt och mysigt, solen har lyst starkt hela dagen och gör det fortfarande.. Så nice. Fick besök imorse av syrran och Anna, det var riktigt trevligt! Tycker om att få besök här hemma.. inte lika trist och tråkigt då ju ;)

Följde med syster på långpromenad till dagis, jag tog med min cykel också och "övade" med Ebba. Det funkar inte riktigt för henne att springa bredvid så hon får sitta i cykelkorgen istället. Gick riktigt bra! Men hon såg ut att skämmas lite.. stackarn. Mina ben var som gelé när jag kom hem, kunde knappt komma upp för trappan. Heehe, någon som är otränad? *visslar*
Äsch. Jag har annat för mig än att cykla runt hela dagarna! Läxor tillexempel.. som jag måste ägna mig åt typ.. NU.

Min karl jobbar sent ikväll också. Typiskt. Jag som har noll matinspiration. Trist.. Såg att det låg fläskkottletter i kylen. Måste väl göra nått med dem nu innan det blir för sent.

Nej, shit vad magen började kurra.. Ärtan är hungrig and so am I ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0