v. 18+2

Jag har blivit spådd, haha. Av Madame Zaritska, ett virtuellt medium. Såhär säger hon om den kommande förlossningen och bebisen.

The day you deliver, outside will be foggy.
Your baby will arrive in wee hours of the morning .

After a labor lasting approximately 4 hours, your child, a girl, will be born.
Your baby will weigh about 8 pounds, 8 ounces, and will be 20-1/2 inches long.
This child will have light brown eyes and be completely bald.

Låter ju ganska bra, right? Inte alltför lång förlossning, lagom stor bebbe (om jag lyckats översätta måttsatserna rätt?) Men alltså.. ljusbruna ögon och KOMPLETT SKALLIG? Haha. Ja, vi får se helt enkelt!

Just nu så tror hälften av mina vänner att det blir en flicka och den andra hälften att det blir en pojke. Helt jämt alltså. Hoppas verkligen att vi får veta bebis kön imorgon, ibland så ser man helt enkelt inte eller så vill dom inte säga för att de själva inte är säkra på vad de ser, typ. :P Eller så är det så att jag har gått färre veckor än jag tror, och då är det svårt att se vilket kön det är om det är tidigare än 18 veckor har jag läst. Inte lika utvecklat och så vidare.

Scary shit...!

Ps, hittade länken hos Johanna; http://familjenkorb.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Miss M

Enligt det där kinesiska, jämfört med mig och min bror med min mamma, så ser det ut att stämma. Alltså, vilket kön det blir enligt kinesiskt sätt att se på det!



4 timmar låter väl rätt lindrigt? Eller? Kan inte jätte mycket om förlossningar :P

2008-10-14 @ 16:59:57
URL: http://www.metrobloggen.se/missm
Postat av: Erica

Det är faktiskt fler som tror det! :D Så jag hoppas verkligen i har rätt :) Lagom och bra till helgen sådär :D

2008-10-15 @ 13:01:36
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Erica

Åh vad spännande! :D Kommer ihåg ultraljudet som att det var igår :D Så underbar känsla!



Tänker du något på förlossningen då?

2008-10-15 @ 13:21:15
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0