Mys..

Satt i soffan och vek en massa tvätt och tittade på "Vänner" när jag kände Ärtan karatesparka min kissblåsa.. haha.. Hon sparkade liksom "neråt" eller vad man säger.. kändes skitskumt :D Nu bufflar hon runt där inne i husvagnen och försöker hitta en gosig ställning skulle jag tro.. älskar dig Ärtan, massor med gigantiskt jättemycket kärlek redan nu!

Hittade äntligen Sobeas mammayogabyxor & jacka på rea också! Har varit sugen på att beställa hem ett set men dom är väldigt dyra (enligt min plånbok iaf) .. 595 kr per del! Hittade dem till halva priset på mammashop.se Blev så glad! Mycket mer överkomligt pris. Det är förra säsongens färger som är på rea, passade mig utmärkt. Otroligt nog så fastnade jag för det ljusrosa setet. Och dom som känner mig vet att jag aldrig har på mig pastellfärgade kläder (då jag inte äger några övh.) och aldrig gillat den stilen riktigt.. Men nu så. Jag vet inte varför, men förändringar är väl trevligt antar jag..?

Klicka på bilderna.





Visst ser dom bara så jäkla sköna ut? Det jag är mest kär i är nog muddarna. Me love muddar. Förresten så kan även de som inte är gravida använda dessa byxor för mudden vid magen kan man vika ner. :) Tips tips*




Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har byxorna, skitmysiga men noppar snabbt.. :(

2008-11-03 @ 18:47:20
URL: http://familjenkorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0