Mys.

Idag har jag varit riktigt duktig och pysslat och haft mig här hemma. Dammsugit, tvättat, städat undan.. skönt. Nu är det rent och fint. Fick ett infall och färgade håret också. (Nej, det är inte farligt för bebisen. Resultatet kan dock variera lite med tanke på att håret blir lite mongo under graviditeten). Det skulle bli mörkbrunt. Men blev mera åt det svartbruna hållet. Men jag klagar inte! Blev verkligen helnöjd. En liten makeover i höstmörkret är ju aldrig fel..

Nu ska jag och älsklingen hänga tvätt, spännande värre! Sen blir det film-mys i sovrummet. För det har jag bestämt! ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tackar, ja känns bra :) hihi

2008-10-24 @ 11:46:06
URL: http://familjenkorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0