Dan före dopparedan

Ja, det känns lite som att det är julafton imorgon. Får se en liten glimt av den bästa presenten ever. Baby. <3 För imorgon så är det dags för ultraljud! Så himla jättespännande. Var med syster en gång när hon skulle på UL med Ella, så jag vet ju lite hur det går till. Vad dom tittar på och så.. hoppas verkligen att allt kommer se bra ut. Kommer säkerligen drömma en hel del mysko drömmar inatt. Min karl har tagit halva dagen ledigt, så han kommer hem vid 12, ultraljudet är kl 15.00. Så vi har tid att gå runt och mysa lite här hemma innan.

Här är deras hemsida förresten; http://www.ultragyn.se

Känner av bebisen varje dag nu, den gick från 0-100 på en dag verkligen. Det liksom knorrar därinne.. snärtar till. Så jäkla skum känsla. Svårt att förklara..


Bebis i v. 19


Imorse gick jag och hämta ut mitt H&M paket, där i låg tre gosiga tjocktröjor och en väska. Woho, har bara väntat.. jättelänge. Men ett plus var ju att paketet kom tre veckor innan det skulle enligt "Min sida" på H&M. Skumt. Men jaja. Allt var jättefint och ingenting behöver åka tillbaka. Perfa!



Bildkälla: http://www.pregnancy.org/pregnancy/fetaldevelopment2.php

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0