Överskottsenergi?

Idag har jag städat i princip hela lägenheten. Dammsugit, dammtorkat, våttorkat typ varenda torkbar yta (kakel i kök, badrum, de målade väggarna).. städat upp och snyggat till. Vattnat alla blommor. Försökt att rädda några av dem som såg väldigt ledsna ut.. men dom brukar komma igen. :)

Nu känner jag mig mest övertrött, kommer sova så jäkla gott. I just know it. Inatt drömde min karl att vi, han & jag och bebisen var och tittade på hus! Varför kan det inte vara verklighet för? Men det kommer. No stress. Vi tog faktiskt en tur med porschen på eftermiddagen och tittade lite efter hus som är till salu häromkring i skogarna.. vi såg en skylt men hittade aldrig ens huset? Dåligt skyltat. Mysigt att åka runt och egentligen inte ha något mål, bara köra omkring och hamna där man hamnar. Med den jag älskar mest!

Nu är det "När Lammen Tystnar" på tv.. och mina värmdeljus dog precis, tre stycken på samma gång.. spoooooky..
Nej.. måste hitta nått att pyssla med.. ska nog virka vidare på min gigantiska sjal :)

Hoppas ni har en trevlig kväll ni med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0