Myst med Ärtan

Är helt slut.. var ju iväg på äventyr idag till Skansen idag.. och mina fötter is killing me. :( Aaj. Känner mig helt svullen. Känns som att jag har vatten i hela kroppen och jag guppar omkring i någon slags skinn-påse här. Uh, fast det lät lite äckligt.. en skinn-ballong? Nehe, inte det heller.. Skitsamma.

Har legat på soffan och tagit igen mig nu iallafall, så skönt.. Ärtan började sparka direkt när jag lade mig ner.. så vi låg och pratade en stund och jag klappade och smekte magen lite extra.. kände massa mysiga buffar och sparkar, ligger man och tittar så ser man hur magen buktar till liksom när hon sparkar.. fascinerande.

Nu ska jag ringa min lilla Anna.. glömde både telefon och kamera hemma idag. Smart va?!

Kommentarer
Postat av: Ann-Caroline

Hej tjejen! Ett tips! www.vattensula.se helt underbart braiga =) Du får be din man fixa ett par sånna. Jag har de som heter twin-heels och de är bara bäst! Hoppas du och ärtan och alla andra i din lilla familj mår bra =)

2008-11-12 @ 07:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0