Morr..

Var nyss ute och hämtade posten och slängde lite sopor.. hur mycket snö som helst på gångvägen! Och nu precis när jag kommit in så kommer plogbilen. Grattis Patricia!

Hur som haver, sitter och pluggar.. slötittar på tv.. Kom på att jag inte har skickat in mitt moderskapsintyg till FK än så det letade jag reda på och lade i kuvert så jag kommer ihåg att lägga det på lådan inom en snar framtid..

Fick hem en beställning från H&M också, julklappar till syskonbarnen som jag ska ta och slå in också :) Fast nu är jag så sugen på sockerkakssmet så jag håller på att bli galen.. så det får bli lite sockerkaksbak nu så att jag får slicka visparna!

Kommentarer
Postat av: Millia - Väntan på vår bebis

grattis till bebisen :)

2008-11-24 @ 21:51:27
URL: http://millias.blogg.se/
Postat av: Millia - Väntan på vår bebis

Varsågod. :)

Tack så mycket.

Jo det var en romantisk överraskning

2008-11-25 @ 08:36:05
URL: http://millias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0