Klant..

Fan vad irriterad jag blir på mig själv!
Beställde julpyssel från Panduro för några veckor sen, och kom på idag att grejerna inte kommit ännu.. Så jag gick in på min sida på Panduro och såg att min gamla adress stod kvar.. Och avin för att hämta ut grejerna hade skickats dit. Den 6 november. Så paketet har legat på ICA och ruttnat så länge att dom skickade tillbaka det till Panduro.. och en faktura på 200 kr för att jag inte hämtade ut paketet har skickats till min gamla adress.. Gnnnnghaargghh. Frustration. Ringde Panduro och frågade om dom kunde skicka en ny faktura till min nya adress så att jag kunde betala den, härligt. Alla grejer jag beställt tidigare fanns kvar i lager så jag bestämde mig för att beställa dem en gång till. Surt att jag måste betala 200 kr extra då allt var på rea. Jag blir så less. Vi brukar få post då och då till den tidigare hyresgästen som bodde här innan oss, jag är iallafall snäll och stryker adressen och lägger skiten på lådan igen så att det skickas tillbaka till avsändaren. Så bajs på dig i vår gamla lya som inte gjorde det.

Varför måste jag vara en sån K L A N T ?
Perfekt med lite extra utgifter nu när jag är gjord av pengar. Not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0