Fredag

Fredag igen. Tiden springer iväg. Känner mig helt slut efter den här praktik-veckan och jag tror att jag måste börja lyssna lite mer på min kropp och dess signaler.. har så jäkla ont i typ.. "vänster höft" om man kan säga så.. vet inte hur jag ska förklara men det gör ont. :| Tror att jag springer omkring för mycket och belastar benen ojämt.. eller nått. Min hållning ska vi inte ens gå in på, går som en gammal gumma. Utan att man tänker på det så kröker jag ryggen när jag istället borde räta ut den ordentligt.. jaja. Whatever.

Magen växer och blir finare och finare för varje dag. Ärtans husvagn håller högsta kvalité! Allt för dig hjärtat.

Imorn ska jag in till skolan i princip hela dagen.. min karl skjutsar in mig, snäll som han är. :) Efter skolan ska vi på en fika hos min mamma, var länge sen vi träffades.. tråkigt, det blir allt mer sällan nu när jag har så mycket att göra/är trött/har ingen ork osv.. Men imorn så. :) Ska även försöka storhandla lite, förrådet börjar sina här hemma.

Ja, otroligt spännande news jag hade för er. Roligare än så här blir det inte för tillfället. :P

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0