En miljard onödiga frågor.

Har nu suttit i tristess och svarat på en del random frågor, hittade en lista på bdb. Så håll till godo. Jag förstår om ni inte orkar.. Ni är förlåtna ;)


Skulle du vilja vara längre? - Är alldeles lagom.
Skulle du vilja väga mer? - Vill och vill, det är bara att acceptera gravidkilona.
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? - Öh, ja?!
Skulle du vilja ha sex med en kändis? - Nej tack..
Skulle du vilja dricka dig full nu? - Nej, känner inget behov av att dricka mig full, även om jag inte hade varit gravid.

Tio KAN:
Kan du röra på öronen? - Japp.
Kan du slicka dig på näsan? - No.
Kan du kolla i kors med ögonen? - Japp.
Kan dina föräldrar lita på dig? - Ja.
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Tror det skulle bli svårt..
Kan du vara på fest utan att dricka? - Ja.
Kan dina vänner lita på dig? - Ja.
Kan du tänka dig att pierca naveln? - Nej, har redan ett fult ärr där av en tidigare navel-piercing.
Kan du suga? - Bah.
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om duhar pengar? - Ja.

Femton HAR:
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Tyvärr ja.
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Ofta!
Har du ett syskon? - Inte bara ett utan två helsyskon och tre halvsyskon.
Har du varit full den här månaden? - Nepp.
Har du någonsin haft sex med någon? - Ja?
Har dina föräldrar ljugit för dig? De har de säkert gjort någon gång.
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - Äsch.
Har du borstat tänderna den senaste timmen? - Nej.
Har du pussat någon som är fyra år äldre? - Ja.
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? - Mjo.
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra åräldre? - Ja.
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? - Känner inget behov av det what so ever.
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? - Nej.
Har du haft sex med mer än tre personer? Ja.
Har du ljugit på någon fråga än då? - Nepp.

Tjugo VEM:
Vem är din bäste vän? - Syster.
Vem älskar du? Min familj, mina vänner.
Vem hade du senast sex med? - Ja det kan ni ju fundera över.
Vem vill du bli full med? - Känner inget behov av att bli full.
Vem är den bästa artisten? - ...
Vem pratade du senast i telefon med? - Anna.
Vem har du en liten crush i? - Eh, va?
Vem är snyggast i världen? - Han vet.
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? - Till min karl eller min familj.
Vem är snällast i världen? - Min karl, som står ut med mig och alla gravidhormoner.
Vem vill du prata med? - ...
Vem sov du med senast? - Min karl såklart.
Vem såg du full senast? - Ingen koll.
Vem vet allt om dig? - Ingen vet väl egentligen allt, men mina närmaste vet såklart mycket om mig.
Vem kysste du senast? - Min karl.
Vem kramade du senast? - Min karl när han kom hem från jobbet.
Vem kan berätta allt för dig? - Mina närmaste.
Vem kan du berätta allt för? - Syster.
Vem hatar du? - Hatar ingen, men ogillar en del. Stor skillnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0