Städa undan julen?

Är precis klar med dammsugningen och blev fruktansvärt sugen på att ta bort allt julpynt. Tomtar, ljusstakar, julgran, ja alltihopa. Eventuellt lämna kvar stjärnorna i fönstren. Det är iallafall mys-stämning i dem. Julen är väl slut nu ändå? Känns verkligen som det iallafall.

Idag är det 69 dagar kvar till BF. Sjukt sjukt sjukt. Tycker det var igår som jag var överlycklig över att vi är nere på tvåsiffrigt, men nu, 69? Kikar in på Annah's blogg flera gånger i timmen och kollar om det händer nått.. Varför vet jag inte riktigt för jag vet ju att hon åkte in till förlossningen imorse och har kanske rentav sin Pärlis hos sig i famnen nu! Svårt att blogga då liksom ;) Hoppas verkligen att allt gått/går bra. Tänk när det är dags för en själv. Oj oj. :)

Nein, nu ska jag hänga tvätt. Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0