Söndag.

Vilken toppenmysig dag vi haft.. Strosat runt i affärer, fikat, handlat en massa mat.. :) Hittade faktiskt det jag skulle ha idag i klädesväg, känns skönt. Nu har jag uppdaterat momma-garderoben lite med tröjor, strumpbyxor och en klänning/tunika.

Inhandlade två julklappar också, så skönt.. nu har jag bara en julklapp kvar och det är en ängel som jag håller på att pyssla ihop själv.. Ska se om jag orkar göra klart den imorn. Sen har jag inga mer paket att slå in. ;( Tråkigt. Jag som älskar att slå in paket.. skriva fint på etiketten med silverpenna och knyta runt massa fina band och snören. Har en stor hög med julklappar på byrån här, ser jättemysigt ut. De bara ligger och väntar på att bli utdelade och uppskattade ;)

Nu håller jag på och tvättar lite bebis-kläder.. kollade över lite vad det är för grejer jag har egentligen. Det var 4-5 par byxor, en pyjamas, en body i strl 50-56.. och en massa kläder i strl 62? Hrm :/ Kommer få en hel drös med kläder av syrran, som overaller och annat.. Ska införskaffa lite bodys i strl 56 och en hjälm-mössa. Plus en massa annat som jag inte kommer ihåg just nu.

Nu har jag kommit in i en sån där period när jag är helt virrig.. Måste skriva listor och skriva upp saker om jag inte ska glömma bort dem totalt. :P

Nu ska jag hänga tvätt. Tjofräs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0