Produktiv.

Gääsp. Egentligen skulle jag bara vilja lägga mig i sängen igen och dra täcket över huvudet och sova ett par timmar. Är så grymt trött! Ärtan nallar all min energi. ;)

Nej, jag har faktiskt hunnit med en hel del här hemma sedan jag gick upp. Kollat på en halv film, käkat frukost och tagit hand och tvätten. Yey. Applåder, anyone? Idag ska jag hinna med att dammsuga och städa undan här hemma. Solen skiner in genom fönstren och man verkligen ser allt damm som flyger omkring i luften här inne. Ew. :| Känns inte hälsosamt, så det ska jag göra något åt. Skura golvet med ajax och vädra ut. Luktar så gott!

Nu ska jag retas med Ärtan och dricka en massa kallt vatten. Är verkligen supertörstig nästan jämt! *evil momma*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0