Me want's, me get's.

Jag har alltid tyckt att Ellos har haft lite "skumma" kläder, lite tantigt, fjortisaktigt eller ja, okej.. helt enkelt skitfula kläder. Av någon anledning så har jag ändock konto hos dem och får reklam-mejl titt som tätt och sist var det nått om 70% rea.. så jag kikade runt lite och hittade faktiskt några godbitar, tro det eller ej! Och glad blev jag för det var faktiskt skitbilligt! Mammakläderna var inte mycket att hurra för men jag fann lite andra saker som faktiskt funkar när man är gravid då tuttarna är nästintill enorma och magen med lillpyret i växer så det knakar. Det blev åtta plagg för ca 700 kr. Inte illa pinkat!

Eftersom jag ska åka och hämta min karl mitt i natten i Uppsala så tänkte jag ge fakturan till honom. ;) Inte mer än rätt, eller..? Momma want's it!




Tunika med avskurning under bysten, perfa! Typ 159 kr tror jag.


Lång huvtröja, 69 kr. Lite halvful men den kan vara skön att dega runt i hemma.


Lång tröja, köpte mörkgrå och lila också tror jag.. 59 kr.


Långt linne med snygg brud på, 69 kr.


Mysfin tröja med stickade flätor och stor mudd 59 kr.


Snygg mammaklänning (typ den enda snygga jag hittade) 159 kr.



Kommentarer
Postat av: Annah - med bebin i magen

fiiint!

Jag köpte den översta nu tills ett julbord, men den funkade inte med jättemagen alls :/. Men den är väldigt fin och skön annars.

2008-12-19 @ 23:34:53
URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0