Lördag.

Godmorgon världen.
Vilken underbar dag! Typ.. Vaknade som vanligt av att jag inte kunde andas genom näsan. När fan ska denna förkylning ge sig?! Blir galen. Ska sova såå gott sen den är borta.

Jag vet inte riktigt ännu hur dagen ser ut, skulle vara trevligt med en fika hos syster, men jag har inte talat med henne än. Imorn ska jag och min karl iallafall åka till Gränby Centrum (i Uppsala yao) och handla lite various things. Ska dyka in på Gina Tricot och köpa lite plagg, i förebyggande syfte. Ska eventuellt hitta något att ha på julafton/nyår och dom har jag ju så bra tunikor och sånt.. Ska försöka hitta mamma-strumpbyxor också, helt omöjligt att få tag på här så jag hoppas att det finns där. :)

Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Ika

Vet du?

Det är jättevanligt att man blir täppt i näsan när man är gravid. Slemhinnorna i näsan ändras och på så vis blir man täppt, så det är kanske inte alltid du är förkyld som man kan tro. Jag levde på nässpray i 9 månader, var den slut och jag missat köpa kunde jag inte sova! ;(

2008-12-07 @ 19:17:27
URL: http://ikafatale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0