Bra omdöme.

Hade fått mail från min lärare, såg det nyss.. Hon tyckte att jag skriver väldigt bra arbeten och att det märks att jag hör hemma inom barnomsorgen. Blev så glad, har känt att jag inte haft ork eller energi att lägga på min arbeten just nu.. Det piggar upp att få en sådan bra och trevlig kommentar. :) Snart är jag utbildad barnskötare och får arbeta på dag och fritidshem! Yey.

Nu sitter jag iallafall och skriver på ett arbete, fick en sådan lust helt plötsligt.. ;) Tidigare hade jag Anna här på besök, vi åt frukost tillsammans, så mysigt så :) Tack för sällskapet, hun.

Har funderingar på om jag skulle ta och färga mitt löshår och försöka sätta i det på nått sätt.. känner mig så tråkigt jämt, skulle vara kul med en förändring. Längre hår är ju aldrig fel? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0