Avslutningslunch och betyg.

Idag har jag varit i skolan och träffat mina klasskamrater, ätit en god avslutningslunch och haft betygsutdelning. :) Godkänd i alla kurser, men det visste jag ju redan. Skönt att ha det på papper iallafall.. Wopido! Så himla skönt att ha det avklarat. Nu är jag utbildad barnskötare och kan arbeta på förskola och fritidsverksamhet. :) Många undrade massa om bebisen också och när den är beräknad osv.. Kul att dom intresserar sig. :) En annan tjej i "min klass" är nygravid, i 9:e veckan nu och hon mådde lite halvdåligt idag, stackarn. :/ Tur att vi fick äta hur mycket vi ville på lunchen, både hon och jag gick många varv.. Hehe. Vi hade massor att prata om iallafall och det var skitkul!

Efter skolbesöket så svängde jag förbi Anna och Karins jobb och hälsade på en kortis, en resa som brukar ta ca 4 minuter kanske tog typ 15.. så himla tjockt med bilar i hela stan! Och alla har så bråttom och ska tränga sig och komma fram först.. Jag säger då det. No stress!

Kommentarer
Postat av: lillavild

gratulerar till utbildningen! :)

2008-12-19 @ 22:23:52
URL: http://lillavild.blogg.se/
Postat av: Annah - med bebin i magen

Ja grattis till utbildningen!

2008-12-20 @ 21:05:14
URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0