15:e december.

För första gången nånsin så har jag vaknat av en sammandragning, det var lite mysko. Very creepy. Tänk då vilken stark jäkel det var. Hela magen blev stenhård och rund som ett klot. En häftig upplevelse. :) Momma love you long time, Ärtan.

Idag ska jag iväg och titta på syskonbarnen och alla andra söta ungar på deras dagis, de ska ha lucia"tåg" idag kl. 14. Ikväll ska jag dra med mig min karl ner på luciafirande på skolan där jag praktiserade (och där min andra systerdotter ska lussa) kl 18.30 så dagen går verkligen i Lucias tecken. Halleluja! :p

Så vad passar bättre till frukost än inte hembakade lussebullar?! Mm.. nom nom nom.. jag är så nyttig!

Kommentarer
Postat av: Annah - med bebin i magen

Hallojs!

Det finns en update på bloggen nu :)

Allt är bara fint, hur är det själv?

Visst är det "spännande" med SD, magen blir verkligen hård som sten. Min har vart stenhård i 2dagar nu snart haha.

2008-12-15 @ 11:35:12
URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0