Vecka 11

Har varit uppe och pinkat fyra gånger inatt. Och gigantiska mängder varje gång! Var kommer allt kiss ifrån!? Sådär mycket vätska drack jag ju liksom inte på hela dagen igår. :P

Idag ska jag ringa barnmorskan och boka en tid för inskrivning. :) Är lite nervös, vet inte varför för jag vet att hon är supergullig och snäll. :) Idag går jag in i vecka 11. Är alltså i v.10+0 Sjukt hur fort tiden går egentligen.. tyckte att det var nyss jag plussade men det var liksom 3 veckor sen. Jeez! Går väldigt fort, och det är uppskattat.

Vädret idag känns riktigt höstigt. Luften är kall och frisk, lite mulet och bara allmänt chill ute. Inget regn än så länge men det kommer säkert. Men det gör mig ingenting, jag tycker det är mysigt när det regnar! Så länge jag är inomhus.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0