v. 11+3 - Inskrivning på MVC

Och så äntligen så var den dagen här.. dags för det första mötet med barnmorskan! Nu har jag min alldeles egna graviditets-mapp med massa spännande papper och broschyrer.. + min journal. Spännande tycker jag iaf ;)

Mötet gick jättebra, barnmorskan var hur trevlig som helst. Hon tog blodprov och allt såg toppen ut! Järnvärden och hela baletten så än så länge behöver jag inte äta något järntillskott. :)

Barnmorskan skickade iväg en remiss till Danderyd för rutin UL, och det kommer jag få hem papper på inom några dagar. Borde bli i början/mitten av oktober. Den 29/10 är nästa besök hos barnmorskan, då är jag i v. 20!

Crääjsy.

BF (beräknad födelse) är nu 14 mars 2009, men det blir "ännu mer" fastställt när man gjort ultraljudet då man mäter bebisen osv.. :)

Nej, nu ska jag planera dagens middag.. HUNGRIG!

Kommentarer
Postat av: Maaaaaaaaaaaary

Jag kommer få en bebis i present!! Jag känner det på mig... :D

2008-08-27 @ 16:51:44
Postat av: Trissan

Haha! Jaa, you never know. ;) Den kan ju komma två veckor efter eller två veckor före också.. Så du och Ingela har ju stor chans att få en fin present :D

2008-08-27 @ 17:34:22
URL: http://smokingcankill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0