v. 10+2

Har verkligen varit helt sänkt idag. Vaknade vid nio, ut med hunden, in igen och däcka på soffan. Mådde lite småilla hela morgonen och efter lunch (åt en smörgås) så hann jag inte ens öppna toalocket så jag spydde i handfatet. :( Uuhh.

Jag är verkligen skithungring nu och sitter och trånar efter mat.. Illamåendet är kvar här i bakgrunden så jag väntar tills det är middag med att äta nått. Funderar på tacos idag. Skulle vara så jävla gott! Guacamole, tortillabröd, köttfärs.. mmm.. och grönsaker förstås!

Ska hämta ut ett paket nere i kiosken på torget efter kl 17, ska passa på och handla på konsum innan dess så att det bara är att ila hem och laga mat sedan. Hoppas att min raring inte får något larm idag efter jobbet, tycker han ska komma hem och käka tacos med min typ.. NU men jag får hålla mig en stund.

Jo, såg förresten en skitbra film igår! En läskig enare "The Ruins", rekommenderar ordentligt faktiskt. Mycket najsiga närbilder på bla. amputerade ben och annat.. Ett annorlunda slut på den måste jag medge, utan att säga för mycket.

Nu ska jag fortsätta med min handlarlista.. det blir en del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0