My day

Känner mig så het. Här sitter jag i trosor och sport-bh och svalnar på golvet med laptopen i knät. Detta är liiivet.
Idag så hälsade jag på Åke och Anna. Åke var väldigt söt och hårig. Han är nämligen Annas nya kissemiss. :) Pluttas, liten tunn och alldeles mager! Men han tjockar på sig snart. :)

Ja, and then.. så gick vi ner på "Rimbodagen" proppat med folk i lilla centrum, var bor alla dom?! Hagen?! Nää.. jaja, jag och Anna köpte kulglass, gött värre. Träffade upp syster och satt och fikade lite. En sväng in på konsum.. ptja. Sen rullade vi hem till Anna igen och jag attackgosade med Åke. :) Sedan cyklade jag hem och här sitter jag nu! Strandad på golvet som en annan svettig säl. :)

Det var min dag det! Oerhört intressant, eller huuuur? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0