Onsdag.

Nu är ännu en bra dag till ända.. Eller ja, den är ju inte slut än för den delen, kl 21 är det Grey's för sjutton! Idag har Vilda varit på förskolan och jag och Jacken har varit på Kyrkis och sjungit och lekt och haft oss. Mycket mysigt. :) Mötte upp Therese och Tor innan så vi tog en skön promenad dit och även en sväng efteråt. Kul! Jag fick skavsår av mina ballerina-skor också, mindre kul. Här vill man fira in våren med lite sommar-pjuck, men det gick mina fossingar inte med på. Blåsor på hälar och lilltå. Känns inte helt okej att jag måste låna Tomas skor när jag ska gå ut nu.. Men ja ä int bitter!

Imorn kommer Jenny och Elliot och leker med oss så vi hoppas på samma super-väder det har varit idag så vi kan vara ute på tomten. Kanske grilla lite korv till lunch.. Mm.. jag är kär i vår grill! (Har varit grillmeister två dagar i rad här hemma, Tomas kan se sig själv som utkonkurerad!)


Road morsa (matkoma!) och glad-Jacken på Kyrkis idag

Kommentarer
Postat av: Kat

Vilket härligt foto! :D

Åh, hoppas med på fint väder, gött för själen. Och på fredag måste det va fint! :D

2012-05-02 @ 20:29:50
URL: http://weibchen,blogg.se
Postat av: anna mamma till två

vad är kyrkis?

2012-05-19 @ 17:56:16
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0