1 maj!

Börjar tro att det inte är någon "där upp" som inte vill att jag ska blogga. Igår hade jag skrivit ett långt kom-ikapp-inlägg men då drog Jack helt sonika ur sladden ur väggen. Tack gubben. Bloggappen på mobilen har inte fungerat och min text har försvunnit när jag uppdaterat via datorn. Jaja. Provar igen alltså!

De senaste dagarna har varit så mysiga och härliga, har träffat fina vänner, varit på middag hos min mamma, fått förfrågan om jag vill bli gudmor åt lilla Tyra ♥ Så livet är fint! Helt underbart! Idag har Tomas varit ledig och vi har varit iväg och storhandlat mat, kom hem och grillade korv och käkade lunch ute i solen. Jag har vattnat min ny-sådda gräsmatte-plätt, Tomas har mekat med högtryckstvätten.. Tycker det är så mysigt när han är hemma. Bara att veta att han är i närheten gör mig varm och glad, trygg.. I augusti har vi varit tillsammans i sex år! Vad hände?! Två barn, jycke, hus. Jag är så kär i dig älskling ♥



Lite bilder

Världens bästa Vilda



Sötaste Jack som somnar i gungan..


Vi har börjat måla taket i vardagsrummet, och herrejävlar.. Jag hatar furu och jag älskar vitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0