Små saker.

Ligger i soffan med datorn i knät, Jacken sover middag och Vilda är på förskolan. För en stund sen smsade min karl och sa att han kan hämta Vilda efter jobbet, då han är i krokarna. Jaaa! Ni som inte vet, vi har 40-45 minuters bilresa till dagis hemifrån oss. Idag, liksom igår, åkte jag och Jack hem igen efter att vi lämnat henne och ja, så det blev 4 turer med bilen fram och tillbaka. Annars brukar jag "våldgästa" syrran eller vänner i Rimbo och hänga där under tiden V är på förskolan men det är faktiskt trevligt att kunna vara hemma också och fixa och dona. Så tack älskling! En bilresa mindre! :)

Bara för att jag sa att Jack sov så vaknade han nu och ligger och gaggar i sängen. Busen.

Hursom, blev så glad att jag började fixa iordning vårat skräprum sovrum. Det har liksom blivit någon sorts samlingsplats för kartonger, ikeakassar och skit som inte haft någon ordentligt plats här på övervåningen. Men nu ska det bort bort bort ner i källaren någonstans. Hurra hurra! Funderar också på att möblera om lite bland byråerna, vi har tre byråer i olika färger (!) och tre stolar, två blomkrukor och en liten bänk som står där och skräpar. Ett återbesök på IKEA skulle ju inte sitta fel.. men det tar vi senare. Nu ska vi prioritera lite annat först. :)

Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0