Full sula!

Dagarna går i ett och det känns som att jag inte hinner med något vettigt alls.. Trots att jag är mamma-"ledig". Ledig?! Pyttsan. Heltidsjobb gånger två skulle jag säga..

I lördags hade vi kalas för Vilda som fyllde 3 år. Släkt och vänner kom förbi under dagen och det blev verkligen så lyckat! Tack alla som kom! Vilda uppskattade verkligen varenda en som trillade in, helt i extas och däckade som en säl i soffan runt 20.00

I söndags hade vi barnkalas för första gången och oj oj, det var intensivt! Tio små kompisar plus deras föräldrar. Det lektes, åt korv, fikades, fiskade fiskdamm, lektes lite till.. Det var verkligen supermysigt! Och barnen lekte bra med varandra och vissa hittade nog lite nya kompisar kanske. :) Kul att ni kom! På söndagkvällen kraschade jag i soffan efter en rejäl uppsnyggning av huset (dammsög för typ fjärde gången under 2 dagar, pangade ballonger, rensade bland presentpapper..) Jag sov gott vill jag lova! Nästa gång så tror jag att vi tar barnkalaset veckan några dagar efter släktkalaset för min hjärna var lagom mosig under söndagen. Kändes som att jag sluddrade när jag pratade och allt "kom ut fel". Men lyckat blev det! Tack alla små vänner! Vi föräldrar hade nog lika trevligt vi. :)

Jack har fått två nya tänder i underkäken och är så påverkad av det, stackarn. Han har haft feber till och från i en veckas tid nu och han är inte nöjd med livet för fem öre.. Snoret rinner och munnen ömmar. Så han är som ett plåster på mig för det mesta. Lilleputt. ♥

Idag kom syrran och Milo över på lite god frulle och utomhuslek. Jättemysigt! Vilda fick en gungställning i present (så himla bra present, tack!) och den invigde vi idag. Om den var populär? Minst sagt! Nu ska Vilda bara lära sig att komma upp på gungan och göra fart själv, sen kan jag sitta på bänken bredvid och mysa med en kopp kaffe och tidning. Heaven!

Här är lite bilder från idag.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0