Torsdag.

Jag är helt slut. Igår runt 18-tiden kom Mia, Tilda och Malin.. och herregud vilket röj det blev. Åt lite middag och sen var ungarna igång. Som dom har skrattat, lekt, tjutit (så att öronen nästan ramlat av på oss), busat, myst.. Och dom leker så himla bra ihop nu för tiden, tror faktiskt inte dom blev osams en enda gång! Jo, när dom dividerade om huruvida lampan skulle vara tänd eller släckt när dom skulle sova. Gullisar. ♥

När alla ungar väl somnat ordentligt (en triljon år senare..!) så åkte maskinerna fram och denna gång var det min tur att bli tatuerad. Mia hade ritat upp en uggla till mig och ja.. jag är sjukt nöjd! Tack vännen, du är verkligen grym! Bilden här nedan är tagen med blixt i ett halvmörkt kök så det är väl inte den bästa kvaliten. Bättre bild kommer när den har läkt ordentligt.

Vi kom väl i säng runt 03.30 skulle jag tro? Haha. Vi och våra galna upptåg.. busade till det lite på slutet, alla var nog jäkligt trötta men vi var iallafall glada. Love you. ♥

Nu har dom åkt hem till sitt igen, Vilda sover lite middag och Jack äter jord (!). Nä, han gjorde det nyss. Han är helt besatt av blomkrukorna och djurens matskål i köket. Tror han vill lägga om sin kost helt och bara käka blomjord och hundmat. Plutt!




Kommentarer
Postat av: Anna Mamma till Lucaz med en till på väg

Riktigt fin :)

2012-01-13 @ 14:38:58
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0