Syfestivalen.

Igår var jag och syrran på Syfestivalen på Älsvjömässan. Herregud vad med fina tyger (och garner, och pärlor med mera..!) Hade jag haft råd och plats hade jag köpt något i varje stånd tror jag. Detta är verkligen min roliga dag på året så jag unnar mig faktiskt en hel del. Det har redan blivit en "fodrad" brödkord i turkos och brun. :) 

På bilden:
Linnetyg: marint, mörkröd, turkos och brunt
Fiskmönstrat "Pippi-tyg" jersey
Lime och rosa bomullstyg
Brun velour med turkos och limegröna bilar
Grytlappsvadd, vlisofix, linjaler, kritpenna, smyckesdelar och glitter på burk
Tyget "Sommar" - jersey (sjukt fint och jag får sommarkänslor på en gång!)

Turkos papper med vita små prickar
Papper med bokstäver (tänkte sätta i en ram bara och ha som tavla i någon av barnens rum)
Mönster från Onion (på danska! Skjut mig..)
Ett par ark klistermärken till Vilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0