Monday morning

Jag kan ju ha världens sämsta timing. Tidigt i lördags morse åkte vi upp till Dalarna för att gå på begravning. Efter knappt en timmes bilresa så börjar jag må konstigt. Inte åksjuka, mer som akut kräksjuk. Kunde inte röra mig utan att må otroligt illa. Jag missade i princip hela begravningen och det som känns så tråkigt är att jag inte kunde vara där med Tomas och hans släktingar. Jag beklagar verkligen sorgen. ♥

I söndags vaknade jag upp hemma i sängen, mådde helt okej otroligt nog. Vet inte vad jag åkte på för något. Varken barnen eller Tomas blev dåliga så det var ju bara rena turen. Vi åkte och storhandlade i Norrtan och plockade med oss Ebba och Fenix. Ebba som bott hos syrran och Anna sedan i torsdags och Fenx som vi ska vara hundvakt åt ett par dagar.

Idag står städning på schemat, det ser ut som kriget här hemma..! Och så ska vi ut och busa på tomten förstås. :)

Kommentarer
Postat av: Marit

Allra finaste Patricia!

Du var med, även om du inte var precis där vi var så var du med ändå! Så skönt att du var pigg dagen efter och ingen annan verkar ha blivit sjuk. Du fattade så helt rätt beslut när du du gick upp i lägenheten och vilade dig, och du och Jack var ju båda med så länge ni orkade och det fungerade i kyrkan. Det var fint att få ha Vilda med, hon var fantastisk!

Patricia, du vet att vi alla tycker så mycket om dig <3



Massor av kramar

Marit

2012-02-27 @ 19:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0