Inskolning avslutad

Denna vecka har vi haft inskolning med Jacken på dagis. Och det har gått jättebra! Första dagen var precis som förra gången - en emotionell bergochdalbana för mig. Jack hade skitkul. Kom och kramades lite då och då men var snabb iväg igen och lekte bra med dom andra barnen och sökte trygghet hos pedagogerna. Dag nr 2 så höll jag mig i bakgrunden totalt, satt i andra hörnet av tomten typ (kuuul!) och uppe på övervåningen med Vilda och dom stora barnen när dom käkade lunch. Fick gå ifrån när dom vilade och hämtade igen vid 14. Dag nr 3 så lämnade jag på morgonen och fick hämta vid 14. Bra!

Jag och Anna drack kaffe, glodde på film och spelade Wii hela dagen, herregud.. när sist hade jag en sån ensam-utan-barn-slappardag? Never.


Nästa vecka börjar jag jobba, på hemtjänsten återigen och det ska bli kul! Jag är positiv!
I helgen ska vi iväg och köpa lite skor och kläder till ungarna, extra gummistövlar till dagis osv.


Ska njuta denna helg! Mina små gullgrodor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0