Vildas tankar.

Måste bara skriva om vad Vilda sa imorse. Hon hade precis vaknat i vår säng och sa: godmorgon mamma! Har du sovit gott?

Jag: Ja, jag har sovit jättegott! Har du?

Vilda: Ja.. Mamma.. Vet du? När jag var liten bebis, och låg i din mage, då låg jag så här! *kryper ihop i fosterställning*

Jag: Precis så där, ja det gjorde du.

Hon: Ja, och sen åkte vi till sjukhuset, så jag kunde komma ut till dig och pappa.

Jag: Ja vi åkte vill BB och så föddes du. Det kommer jag ihåg som om det var igår, ska du veta.

Hon: Ja vet du, när jag var bebis, då fanns inte Jack. Då var det vara vi. Men sen, när jag är större, då kom Jack också ut från din mage och då fick han låna min säng!


Jag undrar vad Vilda hade drömt under natten.. Djupa funderingar på morgonkvisten har hon, min lilla stora treåring...




Kommentarer
Postat av: Kat

Men åh, gosan! Så klok! <3

2012-04-10 @ 12:51:46
URL: http://weibchen.blogg.se/
Postat av: Magnus

Vad ska man säga...=)

2012-04-10 @ 22:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0