Torsdag.

Härliga torsdag!

Tomas är ledig, barnen är glada, solen skiner.. Ja, kan det bli mycket bättre? Eventuellt skulle jag vara lite gladare om jag inte var förkyld ("torr" i näsan och nyser hela tiden). Vilda och Tomas är ute på baksidan och eldar löv och grenar, Jack sover i vagnen och jag var tvungen att gå in. Elden ryker en del för att det har blivit lite vått och min näsa strejkar så jag gick in och har dubbelkollat att alla fönster är stänga. Pjuh.

Funderar på att färga håret men då kan man ge sig sjutton på att Jacken vaknar.. har jag lärt mig.. tror han har ett sjätte sinne när det gäller det där, "nej, nu ska morsan göra nått som kräver egentid, måste vakna!" Pluttunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0