Stilla.

Här händer det inte mycket hörrni..

Veckorna springer förbi. Vardagen varvas med dagislämning/hämtning, disk, städ, tvätt, fix.. Och tråkigt väder. Man kan ju bli deprimerad för mindre. Detta gråa väder gör mig så less! Vill ha sol och värme, energi..

I helgen som var jobbade jag kväll, samma visa blir det denna helg. Rätt skönt. Komma hemifrån ensam och känna sig lite behövd på ett annat sätt, bara vara "jag". Kul att träffa kända ansikten också! Man saknar ju sina brukare/kunder när man inte sett dom på länge. (Jobbar i hemtjänsten).

Idag är vi hemma i vanlig ordning, ska snart vika tvätt och dammsuga. Känns som att jag inte gör något annat? Tråkigt? Eh, något. Har iallafall målat naglarna och det piggar upp, underligt nog.

Imorgon är Tomas ledig och det ska bli så skönt.. då jävlar ska jag sola solarium! (Som jag velat göra sen typ, november, men det har inte funnits tid).

Tjofling.

Kommentarer
Postat av: Anna

Får kika på det vid tillfälle.. :-)

2012-04-20 @ 23:54:58
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0