Måndag.

Röd måndag dock och min karl är ledig. Njuter av varje sekund vi får med honom under dessa lediga dagar. ♥ Idag har vi varit ute hela familjen och donat, Tomas har bytt däck på bilen och nu är han och Vilda iväg och köper några bildelar (bromsskivor tror jag?) Jag har krattat (och krattat, och krattat!) och rivit i vår vildvuxna trädgård, sågat bort lite små träd som var på uppväxt som jag inte ville ha kvar. Men helvete vilka muskler man får av allt detta krattandet. Har redan blivit starkare i armarna sen vi flyttade hit (inbillar jag mig iallafall).

Jack har precis fått lite sen lunch och nu klättrar han upp och ner, upp och ner, på vår sittpuff. Ny hobby? :) Gladare kille får man iallafall leta länge efter.

Idag har jag och Tomas börjat vårat "nya liv" utan kolhydrater. Eller iallafall jag, vet inte om han kommer utesluta dom helt men jag ska iallafall göra det. Mår mycket bättre utan det även fast det är så jäkla gott med potatis.. mm.. Nä, skärpning här!

Imorgon är det dags för lite riktig vardag igen. Vi har mycket bokat i veckan och det känns bra! Skönt att få vissa saker avklarade.

Tisdag: Vilda till förskolan, och jag och Jack ska till BVC (1års-kontroll + sprutor). Träffa Anna.

Onsdag: Vilda ska till BVC på 3års-kontroll (ska bli mycket spännande! Sköterskan sa att hon skulle förbereda för en fyraårskontroll i stället, hmm?) efter kontrollen ska Vilda till förskolan och jag och Jack ska träffa Malin och Mia (och Anna har jag bestämt!)

Torsdag: Hemmadag (kratta, fixa, dona i trädgården)

Fredag: Hemmadag (tvätta fönster?)

Lördag: Jag ska jobba 16-21. Var länge sen nu så jag är lite nervös. Det har ju hänt en del på jobbet sen sist också, nytt "schema-system" och annat så jag hoppas att det ska gå bra.

Söndag: Lura hit någon på fika kanske..



Kommentarer
Postat av: Anna

Oerhört bra bestämt tycker jag :D

2012-04-09 @ 15:26:01
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0