Bra dag!

Det gick riktigt bra på Kyrkis, mina kläder blev omtyckta. :) En hel del beställningar och det gör mig jätteglad att mina kläder är fina nog att vilja ha på sina egna barn.

En tråkig sak är dock att vissa tyger tydligen inte finns kvar, trots att dem var på hemsidan igår? Rykande åtgång där med andra ord. Ikväll lägger jag beställningen, runt 20.00 skulle jag tro att det blir. (Om nån är sugen på att beställa nått eller vill ändra sig ang. färg och mönster).

Nu ska jag gå igenom lite dreglisar och se vilka som är färdiga att leverera. Tänk om man kunde leva på det här, då skulle jag blir riktigt lycklig. Superkul jobb i såfall! :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Men du KAN ju leva på det! Faktiskt! I och med att så många vill ha dina kläder (eller okej, de kläder du syr) så kan du ju ha det som jobb. Kanske på halvtid? Deltid till en början? Vill du så kan du! :)

2011-09-28 @ 17:10:28
URL: http://utanpersonligtansvar.blogg.se/
Postat av: stina

sv: åh tack! vilken kamera har du? ett tips är att läsa manualen! finns jättebra snabba knep man kan testa :) annars är det bara att fotafotafota i olika miljöer och ljus. till slut lär man sig :) jag älskar ju att fota konserter! svårt utan blixt eller andra snobbprylar. jag har bara en vanlig simpel canon 400d :P

2011-09-28 @ 20:15:34
URL: http://psychololita.blogg.se/
Postat av: jeanette

hejsan!

fick tips om din blogg för att kolla in kläderna=) är nämligen så att jag själv syr barnkläder och vi bor på samma ort!!

barnen här kommer krylla av moln,stjärnor apor mm haha

ville bara säga att du gör jättefina kläder!!

visst är det skoj?

även jag virkar och stickar..kul att se nån annan i samma ort som har exakt samma intresse=)

ser oxå att du har isabells blogg inlagd, känner du henne med?

vi har barn på samma dagis=)



mvh jeanette

2011-09-28 @ 20:17:45
URL: http://bessemess.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0