Villvillvill.

Godkväll.

Nu under kvällskvisten (när min pigga dotter behagade att somna..!) så har jag suttit vid symaskinen och kört järnet. Byx- och mössbeställning:check! Lite annat också men jag ska jaga rätt på rätt tyg, vilket skit som helst duger inte för VILDABUS ska vara frikkin' quality.

Idag har jag donat och haft mig här hemma, möblerat om lite (det lilla som går) och fixat lite i min syhörna på kontoret. Nu hittar jag till och med fram till maskinerna utan att behöva klättra över kartonger med krukor och skit. Hurra och yey för mig. Stackars Malin kom och kaffade lite mitt i kaoset, haha. In och köra bara, fina vännen min!

Imorgon är det dags för babysim, fan vad kul det ska bli. Jack kommer verkligen älska det, jag är helt övertygad. *håller tummarna för säkerhetsskull* Efter det ska jag lämna kläderna till Magnus och sen ta en kaffe med Anna, hem och hämta hunden för att sedan gå vidare och hämta Vilda på förskolan. Puh.

Ja, jag kommer ju då inte ha tid att ha långtråkigt imorgon iallafall. Full kanelbulle hela dan, loves it!

Pic: Glad unge som snodde tvätthögen från soffbordet och lade på sin gå-stols-mojäng istället, haha!


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Hihi, tack (:

Jag saknar dig! När ses vi?

2011-10-25 @ 07:27:34
URL: http://emmaebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0