Så fort..

.. man skriver ordet bloggpause så kliar det ju genast i fingrarna igen. Roligt det där.

Något annat som är lite roligt är att jag idag inhandlat en baddräkt. Jo, en baddräkt! I 1920-talsstil kom vi fram till. Den går nämligen ner lite över låren vilket passar min dallriga hydda ypperligt. Vill ni se mig och Jacken spektakla oss så kan ni ju svänga förbi Rimbo badhus den 25 oktober då vi ska gå på vårat allra första babysim. Det ser vi fram emot!


Något annat jag köpte idag var lite garn (på Rusta av alla ställen) och jag har snart stickat klart en gosig halsduk/krage till mig själv. Se på fanken. Vilda har fått en och Jackens blev förliten (doh, det garnet tog slut så inte ens dockjävlen får kragen över huvudet. Nej nu ljög jag, med våld går det).


Nu under kvällen har jag även packat lite VILDABUS-kläder i vackra en-liters fryspåsar, herregud. Tur att jag har någorlunda fin handstil så att åtminstonde etiketterna ser bra ut. Kan mms:a bild på halsduk och påsar, haha. Appen funkar inte speciellt bra för mig, verkar vara så för de flesta?


Nu är det dags för kvällssnusen och sticka vidare i soffan, so long!

Kommentarer
Postat av: Tina

Skönt du tryckte på play knappen igen och börja blogga :)

När Mellerudan blir några månader ska vi ochså börja på baby sim :)

2011-10-12 @ 11:50:09
URL: http://neckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0