om livet.

Har avreagerat mig nu. Städat lägenheten, druckit två kannor kaffe, myst med Jack som är en liten sjusovare för tillfället. Lyssnade på musik på min iPhone och höll på att spränga hörlurarna. Nu mår jag bättre. Det är inte min sak att rädda alla. Gör hur sjutton ni vill. Jag vet iallafall att jag vill uppfostra och lära min dotter att bli en fin och god medmänniska. Som säger hej! Så det så. Era förbaskade torrbollar.


Här är min dotter Vilda.
Den finaste tjej jag vet.
Såklart.

Hon som är så godhjärtad, snäll, trevlig, rolig och omtänksam. Henne som jag vill skydda från allt ont i världen, även fast jag vet att det inte kommer att gå. Hon kommer att möta människor i sitt liv som inte kommer vara som hon. Elaka, dumma, missgynnande, back-stabbers och hjärtekrossare. Sådana som vill henne illa. Jag ska göra allt jag kan för att få henne att inse att det egentligen är synd om sådana människor, och att hon är så fruktansvärt mycket bättre än dem någonsin kommer att bli.





Kommentarer
Postat av: Anna

Väl rutet hjärtat !

Puss! =)

2011-05-31 @ 15:53:04
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0