Min utsikt för tillfället. Vilda ligger oc...

img_0383 (MMS)

Min utsikt för tillfället. Vilda ligger och sover i ena hörnet i soffan och i det andra ligger jag som en strandad sjöko med Jack på magen. Vågar inte röra mig ur fläcken för då vaknar väl hela bunten. Njuter av ljudet av sovande barn och klurar på vad som ska hända i helgen. Tomas föreslog att vi skulle åka till Thuns (!). Ja, helt frivilligt! Har inte köpt kläder till oss själva på hur jäkla länge som helst. Barnkläder är ju så mycket roligare som vi vet allihop.. Men det känns ju sådär lagom kul att kolla på bilder av mig och Tomas som är typ två år gamla och vi har exakt samma kläder då som nu. Boring? Eh, JA!


Kommentarer
Postat av: Anna

Men mysigt då ju! <3 Kul me thuns oxå! ;)

2011-05-05 @ 15:50:13
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/
Postat av: Emma

Thuns vore ett äventyr utan dess like! haha!

Och har ni vägarna förbi Uppis är ni välkomna på kaffe. Vi ska ha fixa/storstäda lgh/rensa förråd/puss/kaffe/mys helg. Stör gärna! ;D

2011-05-05 @ 21:01:15
URL: http://emmaebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0