Jaha..!

img_2453 (MMS)

Jag säger bara. BILAR. Can't live with them men inte f*n kan man vara utan dem heller. Lånade Tomas bil imorse. Hade lämnat Vilda på dagis och svängt förbi Ica på vägen hem. Skulle precis parkera på min parkeringsplats då dör bilen. Motorstopp, jaja. Försöker starta bilen. Den vägrar. Totaltvägrar. Bara brummar och låter lite som en båt-motor (hur man nu förklarar). Den vägrar iallafall starta och jag försöker PUTTA in skiten inom parkeringsrutan själv när en stackars granne traskar förbi och undrar om jag behöver hjälp att putta. Ohgud-ja! TACK! Svårt att putta och styra samtidigt. "Min" Audi gick iallafall igenom besiktningen idag, så en av två bilar fungerar iallafall. Audi kan man lita på! <3 För övrigt har jag färgat håret och känner mig någorlunda fräsch. Trist att kameran på iPhone är så dålig dock. Men snygg är jag idag, tro't eller ej!


Kommentarer
Postat av: Linda

Du ÄR snygg, det är nog därför du känner dig så. ;) Men ja, skitbilar! De ska bara funka!

2011-05-04 @ 14:19:11
URL: http://utanpersonligtansvar.blogg.se/
Postat av: Malin

Håller med, ofta är det ett hata-älska-objekt med bilar!

2011-05-04 @ 14:45:24
URL: http://napolia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blev det svart för din del också eller är det kameran som förvränger färgen? :)

Jag klippte mig på Vassa Saxar här i norrtan..:p Jättetrevlig tjej som roade sig i mitt hår med både sax och kniv/rakkniv (!!!!!!!), men sjukt nöjd! Nu ser man som sagt ut som folk igen..;)



Per ska ta mathilda lördag-söndag och på söndag ska han eventuellt hjälpa mig att hämta en skänk till köket på söder i sthlm och helgen efter ska han ta henne hela helgen.



Men vardagar funkar ju det med...^__^

du som har liten knodd får säga - vi är anpassningsbara!



LÖV! <3

2011-05-04 @ 15:21:56
Postat av: Mia

Det var ju jag som skrev kommentaren innan då... om du inte fattade det...:p

Datorn ville inte "komma ihåg mig" tydligen så namnet kom inte med...>__<



<3

2011-05-04 @ 15:22:51
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com
Postat av: Anna

Du är alltid snygg! <3

2011-05-04 @ 22:02:32
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0