Trodde jag var helt borta     i skallen im...

img_7132 (MMS)

Trodde jag var helt borta     i skallen imorse när jag kollade på klockan i rummet, en hel timme annorlunda än min mobils klocka?! Efter en kvarts dividerande med mig själv kom jag fram till att det måste varit dags för sommartidsomställning inatt och se på fan, det var det ju! Här är hjärnan på sparlåga känner jag.. Hursomhelst, vi är kvar på avdelningen, dom misstänker att han har gulsot. Men hurra! Jävla helvetesgnnnghh..! Vill bara hem härifrån så vi får komma tillbaka till verkligheten. Dock tycker jag att han ser bättre ut nu än tidigare men jag har försökt ställa in mig på att vi måste stanna tre dagar till (då han måste ligga i solbädd isf). Kom igen nu Sparven min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0