Köpa barnkläder?

Har fått lite frågor om man kan köpa barnkläder jag sytt, och javisst kan man det! Har gjort ett album på facebook där man kan se bilder på det jag har sytt hittills. Främst är det väl byxor, mössor, dreglisar/scarves och bebisvantar som jag har på menyn för er. Tänkte köpa hem mer tyg inom en snar framtid, och det blir mera molntyg i olika färger, stjärnor, apor/lejon och kanske något annat fint beroende på vad ni vill ha. Jag syr alla mina saker i mjukt, skönt trikåtyg på overlockmaskin. (Baksidan på dreglisarna är antingen interlocktyg eller fleece).


Så kolla in albumet om ni är intresserade! Det hittar ni HÄR.

Vilda i molnbyxor jag sytt



Cirka-prislista

Byxor: 200 kr
Mössa: 100 kr
Dreglis: 60 kr
Bebisvantar: 50 kr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0