Fredag

Otroligt hur lite det går på tv en fredagkväll. Bara skit. Hmpf. Hade ju varit trevligt att underhålla sig på något sätt då alla förutom jag redan har somnat. Men jag hamnade här istället! Det har varit en ganska underlig dag, tankarna har vandrat både här och där, funderingar kring livet i stort och smått.. Hur skört livet är egentligen och hur jag nog tar saker för givet som man inte borde. En dag kan allt vara borta, bara sådär. Fick middagsbesök av bästa Robert och Agnes ikväll och det var skönt att få rå om dem lite, bjuda på lite god mat men kanske framför allt en dos av lyckopillret Vilda. Fina vänner har vi minsann, tycker om er så mycket!

Något som gör mig glad är denna bild på Tilda och Vilda. Mia & Tilda kom hit och hade mysigt med oss häromdagen och våra ungar lekte så himla fint med varandra! Underbara glada barn! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0